etthimlahundliv

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Det är skillnad...

Av etthimlahundliv - 20 november 2012 21:00

Vi har en katt i grannskapet som inte kommer särskilt bra överrens med mina katter vilket resulterar i att det blir endel skador som inte är så roliga. Till saken hör också att den här andra katten inte är som alla andra, fattar ni? Den har någon sorts störning, eller så är den miljöförstörd av sitt boende. Vad vet jag, han är inte som alla andra, så kan vi säga.


Till saken... En kväll när jag kom hem från jobbet så sitter den här katten på min tomt, det är en katt, katter är lite vart de vill, det vet jag också. MEN nu satt han på min tomt och mina katter sitter också där och det hänger slagsmål i luften. Mig bryr sig denna katt inte om, jag kan skrika och väsnas och han bara tittar på mig. Vad gör man då? Jo det ska jag berätta nu efter denna långdragna beskrivning.


-Man öppnar bakluckan på bilen, riktar sin hand mot katten och säger "Där Svarten, ta honom!" Och som en svart pil far mina katters bodyguard ut från bakluckan mot grannkatten (som springer för livet) och efter honom ut på vägen, nu är han inte längre på min tomt så därför ropar jag, "Svarten, HIT!" Varpå Svarten vänder på studs och kommer tillbaka till mig och blir belönad med en godis! Duktig pojke! "Don´t mess with my cats!" Ser han ut att tänka glad och nöjd efter den uppfriskande springturen. Det är skillnad på katt och katt.


 
 
Ingen bild

Karin

20 november 2012 21:11

Haha... Klockrent! :)

etthimlahundliv

20 november 2012 21:32

:D

 
Hörni

Hörni

21 november 2012 09:52

Hahaha, smart av dig, duktig Svarten! :)

http://horni.blogg.se

etthimlahundliv

21 november 2012 23:12

:) ja han kan han!

 
Anette

Anette

23 november 2012 07:18

Skrattar!

http://malinrosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av etthimlahundliv - 9 mars 2013 14:41

Ja ni, här ekar det tomt. Det händer rätt mycket i mitt liv just nu. Både bra och mindre bra saker, mer säger jag inte. Instagram uppdaterar jag oftare däremot, följ mig gärna där istället . Heter bliip82...

Av etthimlahundliv - 6 februari 2013 21:28

Av etthimlahundliv - 26 januari 2013 11:56

Idag körde jag pass två i mitt nya program, marklyft, utfall, flyes, bicepscurl, tåhävning och sidoböj. Körde 14kg på marklyften, utfallen, bicepscurlen och tåhävningen, 9kg på flyes och sidoböjen. Allt i 15repetitioner x 3set. Det blir alltså totalt...

Av etthimlahundliv - 24 januari 2013 21:41

Japp bra rubrik för dagens mixade inlägg.   Vi börjar med morgonen, det var kallt, snoret frös till is så jag beslutade att även Lucas tyckte det var kallt. Täcke på med andra ord. Tror att han tycker att det är ganska mysigt faktiskt och så har ...

Av etthimlahundliv - 21 januari 2013 20:50

Jag har en favoritplats här hemma, uppflugen på köksbänken trivs jag bäst! Tidigare idag satt jag där och spånade... Nedanför mig satt en stor svart kille med lång näsa. Han undrade med all säkerhet vad tusan jag satt där för och varför jag inte hopp...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards