etthimlahundliv

Alla inlägg den 12 november 2012

Av etthimlahundliv - 12 november 2012 22:25

Vi gick en härlig timme i skogen i kolmörkret! Söt var pigg och busig. Fina älsklingen!
Och sen då? Ja då intog vi läktaren i ridhuset och kollade på fina DonO och fina Jappe när deras mattar red lektion. Kallt som tusan och hönsmamman jag drog på Söt ett täcke. Jag blev pikad för det, en labbe fryser ju inte... Men han såg rätt nöjd ut faktiskt. Sitta stilla i över en timme på en kall läktare, klart man blir kall! Jag frös ju som ett as fast att jag hade massor med kläder.

Körde lite bollbus och lydnad efter för att få lite värme i kroppen. Strax efter när vi släntrade in i stallet igen så upptäckte jag att Svarten haltade på vänster fram. Han gör så då och då. Antagligen en skada från förra vintern som går upp då han springer efter saker och tvärvänder. Suck! Han som ÄLSKAR att jaga bollar och pinnar. Funderar på om vi ska göra en hältutredning eller inte. Känns dyrt men det borde ju gå på försäkringen? Tio minuter senare var han helt hältfri igen. Sätter in Glucosamin till en början.

Nu sovs det i soffan och snarkas en del... :)

Sötgrodan med sitt fina täcke, uttråkad till döds...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards