etthimlahundliv

Alla inlägg den 11 november 2012

Av etthimlahundliv - 11 november 2012 20:23

Jahopp, så har vi då tävlat idag. Det är så synd att mina nerver ska generera i en tuggummihund. Ja, ni läste rätt segt som segaste tuggummit blev han, sötnosen. Allt gick i slowmotion.


Linförigheten var bara seg och jag fick ta tag i kopplet för att få med honom vid ett tillfälle. Han la sig inte ner vid läggandet under gång, jag fick låta som en tågtuta (och fick hela publiken att skratta) i inkallningen. Han tuggade som en galning när han tog apporten och tydligen så hjälpte jag honom genom att stoppa in den i munnen på honom(?) Vid hindret hoppade han fint men jag fick säga sitt när han skulle sätta sig vid sidan. MEN... Platsläggningen fick vi en tia på och tandvisningen en nia, det är alltid nått! 


Allt det här går SUPER på träningen, klockrent för att vara exakt. Så det suger lite att det ska bli så tokigt på tävling. Vi behöver mer tävlingsvana helt enkelt.


Allt som allt slutade vi på åttonde plats med ett tredjepris och 132 poäng.

 




 

Dagens protokoll.


 

 

Just nu tuggas det märgben för fulla muggar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards