etthimlahundliv

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Skitviktigt!

Av etthimlahundliv - 15 november 2012 21:15

Jag tog mig en och en halvtimmes ofrivillig sovmorgon i morse vilket resulterade i ingen frukost för mig och fem minuters promenad för stackars Svarten. Åkte och lämnade på dagis -hade jag kunnat hade jag nog lämnat i farten. Nej skämt åsido  Herre Gud så stressande! När jag kom till bensinmacken för att tanka så insåg jag hatt jag hade min reflexväst över jeansjackan, snyggt. När jag sen kom och hämtade Söt på dagis efter jobbet så visade det sig att även han hade haft sin reflex kvar vid lämningen. Det var nog bara tur att jag lyckades lämna hunden och inte tog en katt istället. 


Väl hemma igen så försökte jag gottgöra min svarte best genom en dryg timmes skogspromenad, jag tror jag lyckades. Bara jag, min hund och... BAJSET. Det är som att gå runt i en gigantiskt låda med choklad för honom. Olika praliner, rådjur, lite grävling, kanske någon älgpralin men framför allt VILDSVIN! Det är de godaste enligt honom. Skulle vara intressant att testa om det verkligen smakar olika men det måste det ju göra? Med tanke på hans reaktion på olika bajs liksom. Haha, vilket skitinlägg det blev! 


Det är verkligen fantastiskt i skogen, mörkt -visst, men ändå. När jag släckte pannlampan så var det kolsvart och stjärnhimlen som bredde ut sig över mitt huvud var helt enorm! Underbart!  Min iphone lyckades dock bara med att få med den starkast lysande stjärnan men det är nog inte illa pinkat för en iphone ändå?


 

Svårt att få till en snygg bild i skenet från en pannlampa och blixt...



 

Ser ni stjärnan?



 

HUR i världen lyckas man få lera på HUVUDET?

 
 
Hörni

Hörni

16 november 2012 00:14

Hahaha, ja jag ser stjärnan. :)
Jag är lite glad att Elsa inte så bajsfixerad. :D

http://horni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av etthimlahundliv - 9 mars 2013 14:41

Ja ni, här ekar det tomt. Det händer rätt mycket i mitt liv just nu. Både bra och mindre bra saker, mer säger jag inte. Instagram uppdaterar jag oftare däremot, följ mig gärna där istället . Heter bliip82...

Av etthimlahundliv - 6 februari 2013 21:28

Av etthimlahundliv - 26 januari 2013 11:56

Idag körde jag pass två i mitt nya program, marklyft, utfall, flyes, bicepscurl, tåhävning och sidoböj. Körde 14kg på marklyften, utfallen, bicepscurlen och tåhävningen, 9kg på flyes och sidoböjen. Allt i 15repetitioner x 3set. Det blir alltså totalt...

Av etthimlahundliv - 24 januari 2013 21:41

Japp bra rubrik för dagens mixade inlägg.   Vi börjar med morgonen, det var kallt, snoret frös till is så jag beslutade att även Lucas tyckte det var kallt. Täcke på med andra ord. Tror att han tycker att det är ganska mysigt faktiskt och så har ...

Av etthimlahundliv - 21 januari 2013 20:50

Jag har en favoritplats här hemma, uppflugen på köksbänken trivs jag bäst! Tidigare idag satt jag där och spånade... Nedanför mig satt en stor svart kille med lång näsa. Han undrade med all säkerhet vad tusan jag satt där för och varför jag inte hopp...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards