etthimlahundliv

Alla inlägg under januari 2013

Av etthimlahundliv - 10 januari 2013 17:51

Är så godissugen, kämpar emot för fulla muggar. Åkte till ICA för att köpa äppelmos, lågkalori såklart, till min havregrynsgröt. Och varenda människa på ICA köpte antingen godis, glass eller kakor, vissa köpte rubbet! suck. Och sen när jag stod i kön så känner jag en söt god fantastisk lukt... Det står någon bakom mig och trycker i sig godis. Så elakt! Men jag kom hem utan godis i kassen och utan äppelmos.... suck. Hjärnan är visst också förkyld.



Av etthimlahundliv - 10 januari 2013 17:38

Bara för att jag är sjuk betyder inte det att min hund är orkeslös som jag. Så vad gör man då? Jo man hämtar sin bollkastare och en boll... Men har man en supertaggad hund som ÄLSKAR bollar så kan det gå lite fel ändå. Om någon har en bollkastare ni inte använder så köper jag den gärna, min finns inte längre. Det hände en grej... Fick kasta manuellt på slutet betydligt jobbigare.


     


Fick till en liten film men ni får ställa er på huvudet då jag lyckades filma uppochner...



 

Av etthimlahundliv - 9 januari 2013 21:42

Nu är det kokta fläsket stekt!!! SJUK. Är sjukt (haha) rastlös men helt orkeslös -lyckad kombo...

Proppade i mig tre(!) hönökakar med bregott till middag bara för att det är synd om mig... Smart drag! Not! Men jag rörde inte skummtomtarna! ;)

Av etthimlahundliv - 8 januari 2013 23:54

Extremt trött och sliten tjej efter lång dag (8:15-19:30) på jobbet. Är dessutom dunderförkyld (hade jag varit man hade jag inlagd inlagd på akuten, minst!!!) och har extremt otvättat hår... (Really bad hairday.) Dessutom så har mitt såkallade sömntåg lämnat perrongen utan mig, nu ligger jag här i sängen och längtar förtvivlat efter John Blund. Klockan ringer obamhärtigt och bestämt 05:00 imorgon. Åh suck!

Men... Idag stod jag emot lussebullar (älskar) och prinsesstårta (älskar inte, men i brist på annat knark...) Det är inte lätt att vara sockerjunkie theese days. Ingen träning idag, varken för mig eller Lucas men imorgon så... Om inte fru feber slår till såklart. Yeye... Tänkte lägga upp en bild också men de blir så nedrans stora om jag laddar upp dem direkt från telefonen så jag låter bli. Närbild annars. Tjingeling!

Av etthimlahundliv - 5 januari 2013 21:00

Labrador-ryck under dagens långpromenad! Jag skrattar så jag gråter när han gör så här. Finaste labradåren!


           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards