etthimlahundliv

Alla inlägg den 9 december 2012

Av etthimlahundliv - 9 december 2012 14:18




Oj vilken härlig dag vi hade igår. Efter våran stillsamma och mysiga morgonpromenad i vinterlandskapet så intog vi en mysig frukost i soffan, eller jag åt min frukost i soffan och Söt låg och snarakde brevid mig.

Vid ett åkte vi till mamma och pappa för att möta upp min bror, svägerska samt mina brorsbarn. Lilla E fick åka premiärturen när Svarten drog pulka för första gången. Det gick helt strålande, som att han aldrig gjort något annat. Man fick se att han verkligen fick jobba med hela kroppen men inte en enda gång klagade han eller verkade tycka att det var jobbigt. Han gick på som vanligt och när han var tvungen att uträtta sina behov så kopplade jag lös honom ifrån pulkan.

Premiärturen gick ner till stora pulkabacken vid havet, oj så mycket snö det var och jäklar vad kul det var. Svarten fick jaga både bollar och mig åkades på pulka djupsnön, mycket uppskattat.




 



 



 



 



 



   

Idag låg vi så här fram till elva. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards